Birisine iş yaptırırken işin basit olduğunu söylediğimizde " iş basit ise kendin yap " diye tepki vermesini de doğru bulursunuz her hâlde
Alıntı
Yapabilecek biri varsa zaten ona göre gerçekten basit bir iştir deme
Bu mantıkla daha önce yapılan her iş de basit diyebilir miyiz.
Ben fikirlerinize saygı duyuyorum. Bana göre de doğru yaklaşım değil.
Kolay bir işse basittir zaten hocam. Admob ile değil, projeye entegre demek istedim. Basit sonuçta. Mucizeler yaratmanızı istemiyor kişi zaten, basit, düz mantık işini görecek bir logo, iş vb. istiyor. Ki profesyonel bir iş arıyorsa almasınlar işi olur biter. Yapabilecek biri varsa zaten ona göre gerçekten basit bir iştir demek.