sözüm meclisten dışarı dün veya önceki gün özürlü bi vatandaş 20-30 script kurulacak scriptlerdeki hatalar giderilecek iş sonunda ödeme yapılacak rakam toplam 500 tl demişti.
tam ağzıma geldi ben sana bin gönderiyimde bi daha konu açma diyecem ama la havle ya sabır dedim geçtim.
sonrada konu açarlar filanca beni dolandırdı (haklı ardaşaları tenzih ediyorum)
bazen ciddi ciddi sorguluyorum, bir işi veya hizmeti veya ürünü ederinin çok altında almaya çalışan dolandırıcımıdır diye...
Daha geçen gün forumdan bir arkadaş "kolay" diye adlandırarak yalan olmasın sanırım 300-500TL gibi bir rakam için min. 16 - 18 saatlik bir iş veriyordu. Üstelik gelen yorumlara tepkisi de arkadaşlar yapacak adamlar yazıyor bana özelden zaten, siz yormayın kendinizi diye yorum atmıştı. Resmen ihtiyaç sahibini kullanıyor ve üstüne pişmiş kelle gibi sırıtarak yorum atıyordu, bunların önüne geçilecek bir sistem gerek...