• 07-01-2024, 01:40:46
    #1
    Benim için forum mantığı insanların konular altında tartıştığı bir yer olmalı ve burasıda Webmaster Forumu olarak biliniyor ama hangi bilgiyi aramaya kalksam bir süre sonra konu bir yerde kopuyor ve insanlara her seferinde mesaj atıp rahatsız etmek istemiyorum hem de zaman kaybetmek istemiyorum. Konu altlarında (faydalı) konular hakkında yorumlarımızı biraz daha arttırırsak güzel olur hepimiz faydalanırız
  • 07-01-2024, 01:42:25
    #2
    1 aydır buradasınız, ben de 6-7 aydır buradayım.
    Burada 20 yıldır olan insanlar var sonradan geldiğimiz ortamda ortamı değiştirmeye çalışmak doğru değil diye düşünüyorum
  • 07-01-2024, 01:42:34
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Eminim ki birçok kişi gerek web ile ilgili, gerekse off-topic birçok sorununu forum sayesinde çözmüştür. Buna ben de dahil.
  • 07-01-2024, 01:42:45
    #4
    Katılıyorum, faydalı yorumlar ile bu platforma bir şeyler katmamız gerekli.
  • 07-01-2024, 01:42:45
    #5
    Ben artık r10'a frmtr ya da ks gibi oldu diyorum.
  • 07-01-2024, 01:43:01
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aydır buradasınız, ben de 6-7 aydır buradayım.
    Burada 20 yıldır olan insanlar var sonradan geldiğimiz ortamda ortamı değiştirmeye çalışmak doğru değil diye düşünüyorum
    7 yıldır buradayım, bu şirket hesabım
  • 07-01-2024, 01:43:34
    #7
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim ki birçok kişi gerek web ile ilgili, gerekse off-topic birçok sorununu forum sayesinde çözmüştür. Buna ben de dahil.
    Ben için daha çok sosyal medya tarafındayım, o tarafta dipsiz kuyu durumunda
  • 07-01-2024, 01:44:59
    #8
    Kurumsal Üye
    Ben halen forum kültürünün r10'da devam ettiğine inanıyorum.

    Örneğin, bir yardım konusu açtığınızda, bir soru sorduğunuzda bunun cevabını para ödemeden alabiliyor musunuz? Eğer öyleyse, devam ediyor demektir.
  • 07-01-2024, 01:45:27
    #9
    +++