Konu
R10 çoğunluk tarafından Forum olarak kullanılmıyor
07-01-2024, 01:42:34
#3
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Eminim ki birçok kişi gerek web ile ilgili, gerekse off-topic birçok sorununu forum sayesinde çözmüştür. Buna ben de dahil.