Konu
R10 çoğunluk tarafından Forum olarak kullanılmıyor
07-01-2024, 01:43:34
#7
Askanlicensing
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eminim ki birçok kişi gerek web ile ilgili, gerekse off-topic birçok sorununu forum sayesinde çözmüştür. Buna ben de dahil.
Ben için daha çok sosyal medya tarafındayım, o tarafta dipsiz kuyu durumunda