Ben halen forum kültürünün r10'da devam ettiğine inanıyorum.

Örneğin, bir yardım konusu açtığınızda, bir soru sorduğunuzda bunun cevabını para ödemeden alabiliyor musunuz? Eğer öyleyse, devam ediyor demektir.