Benim için forum mantığı insanların konular altında tartıştığı bir yer olmalı ve burasıda Webmaster Forumu olarak biliniyor ama hangi bilgiyi aramaya kalksam bir süre sonra konu bir yerde kopuyor ve insanlara her seferinde mesaj atıp rahatsız etmek istemiyorum hem de zaman kaybetmek istemiyorum. Konu altlarında (faydalı) konular hakkında yorumlarımızı biraz daha arttırırsak güzel olur hepimiz faydalanırız