Konu
R10 çoğunluk tarafından Forum olarak kullanılmıyor
07-01-2024, 01:42:25
#2
Misafir
1 aydır buradasınız, ben de 6-7 aydır buradayım.
Burada 20 yıldır olan insanlar var
sonradan geldiğimiz ortamda ortamı değiştirmeye çalışmak doğru değil diye düşünüyorum