R10 çoğunluk tarafından Forum olarak kullanılmıyor
34
●2.506
- 07-01-2024, 01:40:46Benim için forum mantığı insanların konular altında tartıştığı bir yer olmalı ve burasıda Webmaster Forumu olarak biliniyor ama hangi bilgiyi aramaya kalksam bir süre sonra konu bir yerde kopuyor ve insanlara her seferinde mesaj atıp rahatsız etmek istemiyorum hem de zaman kaybetmek istemiyorum. Konu altlarında (faydalı) konular hakkında yorumlarımızı biraz daha arttırırsak güzel olur hepimiz faydalanırız
- 07-01-2024, 01:43:017 yıldır buradayım, bu şirket hesabımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2024, 01:43:34Ben için daha çok sosyal medya tarafındayım, o tarafta dipsiz kuyu durumundaSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonradan geldiğimiz ortamda ortamı değiştirmeye çalışmak doğru değil diye düşünüyorum