Merhaba,
Aylardır karnım acıkmıyor, yani hafif olsa da öyle deli gibi aç olarak hiç sofraya oturmadım, ama her gün aynı saatlerde yemek yiyorum ve oturunca önümde ne varsa yiyebiliyorum.
Ara öğün,çikolata, bisküvi vs asla yemem, sadece kahve içerim işte.
Boy 187- Kilo 90
Bu durum neye işarettir sizce?
Karnım acıkmıyor, bu kötüye mi işaret!
6
●268
- 29-12-2023, 13:03:57o kadar olmasa da bir tane menü, iki dilim pasta ben de yerim ama vücut asla beni yemem konusunda uyarmıyor, gidip istediğim zaman yiyorum işte.HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açlık Bildirimleri Kapalı
- 29-12-2023, 13:06:51Aynı konuyu aylar önce açmıştım hocam.
Ben de hiç acıktığımı hissetmiyorum ta ki önğme yemek gelene kadar. "Aç değilim, aç değilim" diyorum. Aradan saatler geçiyor. 7-8 saat oluyor, aç olmasam da yiyeyim diyorum sonra kurt gibi tıkına tıkına önümdekileri yiyorum.
Bunun çözümünü düzenli beslenmekte buldum ben. Artık acıkmaya başladım. - 29-12-2023, 13:09:55Hocam müthiş düzenli besleniyorum, günlük öğle yemeğim, akşam yemeğim, yemekten sonra çay kahve hatta meyve saatime kadar yıllardır hep aynı, bunu da anlamıyorum.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela ben akşam 8den sonra yemek yemem, her akşam yemeğim 7-8 arasıdır. 16:00 da yemek yemem 12:00-14:00 arası öğle yemeği fix.
sadece kahvaltı etmiyorum yani sevmiyorum kahvaltıyı onun dısında yıllardır hep aynı saatlerde ve sağlıklı yemekler yiyorum.