Merhaba,
Aylardır karnım acıkmıyor, yani hafif olsa da öyle deli gibi aç olarak hiç sofraya oturmadım, ama her gün aynı saatlerde yemek yiyorum ve oturunca önümde ne varsa yiyebiliyorum.
Ara öğün,çikolata, bisküvi vs asla yemem, sadece kahve içerim işte.
Boy 187- Kilo 90
Bu durum neye işarettir sizce?