HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garipmiş hocam. Ben iki tane günün menüsü, sonrasında dört kişilik aile paket yaş pasta yiyebilirim.
o kadar olmasa da bir tane menü, iki dilim pasta ben de yerim ama vücut asla beni yemem konusunda uyarmıyor, gidip istediğim zaman yiyorum işte.
Açlık Bildirimleri Kapalı