Aynı konuyu aylar önce açmıştım hocam.

Ben de hiç acıktığımı hissetmiyorum ta ki önğme yemek gelene kadar. "Aç değilim, aç değilim" diyorum. Aradan saatler geçiyor. 7-8 saat oluyor, aç olmasam da yiyeyim diyorum sonra kurt gibi tıkına tıkına önümdekileri yiyorum.

Bunun çözümünü düzenli beslenmekte buldum ben. Artık acıkmaya başladım.