DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı konuyu aylar önce açmıştım hocam.

Ben de hiç acıktığımı hissetmiyorum ta ki önğme yemek gelene kadar. "Aç değilim, aç değilim" diyorum. Aradan saatler geçiyor. 7-8 saat oluyor, aç olmasam da yiyeyim diyorum sonra kurt gibi tıkına tıkına önümdekileri yiyorum.

Bunun çözümünü düzenli beslenmekte buldum ben. Artık acıkmaya başladım.
Hocam müthiş düzenli besleniyorum, günlük öğle yemeğim, akşam yemeğim, yemekten sonra çay kahve hatta meyve saatime kadar yıllardır hep aynı, bunu da anlamıyorum.
Mesela ben akşam 8den sonra yemek yemem, her akşam yemeğim 7-8 arasıdır. 16:00 da yemek yemem 12:00-14:00 arası öğle yemeği fix.
sadece kahvaltı etmiyorum yani sevmiyorum kahvaltıyı onun dısında yıllardır hep aynı saatlerde ve sağlıklı yemekler yiyorum.