Biliyorsunuz sabah yine hatayda deprem oldu. Allah inşallah tekrar böyle bir şey yaşatmasın kimseye. Kayınvalidemin iskenderundaki evi
e devlet üzerinde ağır hasarlı görünüyor konteyner için başvuru yapmaya gittiğinde afad vs ise bina için orta hasarlı deyip konteyner hakkı vermiyorlar. Bina eski bir bina nasıl bir çözüm bulabilirim. Bu bina yıkılsa devlet ev parasını borçlandırarak mı ev sahibinden mi alıyor
Depremde ağır hasarlı apartman orta hasarlıya çevrildi
8
●278
- 09-11-2023, 19:10:05Yazıklar olsun bunu yapanlara Allah islah etsin.
İskendurunu gözümle gördüm bir abimin yanına gitmiştim depremden 7 8 ay geçmesine ragmen durum hala bile çok kötüydü bu durumda bile bunu yapıyorlarsa allah islah etsin diyorum .
OLAN HALKA OLUYOR.......... - 09-11-2023, 19:16:53Hocam çevre şehirciliğe itirazda bulunun, bizim de Evimiz izmir depreminde Orta hasarlı olarak çıktı. Ağır hasarlılara Tokiden ev verdiler bizim evler yıkıldığıyla kaldı. Yani kısacası eviniz Orta hasarlıysa adı gibi Ortada kalıyorsunuz. Depremin üstünde 3 sene geçti Orta hasarlı olduğumuz için hala ortadayız Evlerimiz sonradan yıkıldı ve hala o şekilde boş duruyor maalesef. Ev sahibiydik Kiracı olduk
- 09-11-2023, 19:20:02ya biz bişey bilmiyoruz yada bu hasar tespiti yapanlar neye göre yapıyor deprem sonrası konyada yurtta kalırken bi ögretmen abimizin evine hafif hasar vermişler evi gördüm korktum ben artık bişey anlamaz oldumyuri1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2023, 19:24:46Adıyaman'da bizim toz olmuş evimiz aylarca yıkılmadı olarak görünüyordu. Aklına gelen her yere başvuruda bulunduk. Aylar sonra tamamen yıkılmış olarak göründü. Yeni ev konusunda neler olacak hiç bilgimiz yok. Konteyner falan da açıkçası biz uğraşmadık. Direkt olarak ailem İzmir'e yerleşti. Sağolsun İzmir Belediyesi'de süreç konusunda çok destek oldu. Umarım sorununuzu en kısa sürede çözersiniz.
