Biliyorsunuz sabah yine hatayda deprem oldu. Allah inşallah tekrar böyle bir şey yaşatmasın kimseye. Kayınvalidemin iskenderundaki evi
e devlet üzerinde ağır hasarlı görünüyor konteyner için başvuru yapmaya gittiğinde afad vs ise bina için orta hasarlı deyip konteyner hakkı vermiyorlar. Bina eski bir bina nasıl bir çözüm bulabilirim. Bu bina yıkılsa devlet ev parasını borçlandırarak mı ev sahibinden mi alıyor
ya biz bişey bilmiyoruz yada bu hasar tespiti yapanlar neye göre yapıyor deprem sonrası konyada yurtta kalırken bi ögretmen abimizin evine hafif hasar vermişler evi gördüm korktum ben artık bişey anlamaz oldum