Adıyaman'da bizim toz olmuş evimiz aylarca yıkılmadı olarak görünüyordu. Aklına gelen her yere başvuruda bulunduk. Aylar sonra tamamen yıkılmış olarak göründü. Yeni ev konusunda neler olacak hiç bilgimiz yok. Konteyner falan da açıkçası biz uğraşmadık. Direkt olarak ailem İzmir'e yerleşti. Sağolsun İzmir Belediyesi'de süreç konusunda çok destek oldu. Umarım sorununuzu en kısa sürede çözersiniz.