Yazıklar olsun bunu yapanlara Allah islah etsin.
İskendurunu gözümle gördüm bir abimin yanına gitmiştim depremden 7 8 ay geçmesine ragmen durum hala bile çok kötüydü bu durumda bile bunu yapıyorlarsa allah islah etsin diyorum .
OLAN HALKA OLUYOR..........