Hocam çevre şehirciliğe itirazda bulunun, bizim de Evimiz izmir depreminde Orta hasarlı olarak çıktı. Ağır hasarlılara Tokiden ev verdiler bizim evler yıkıldığıyla kaldı. Yani kısacası eviniz Orta hasarlıysa adı gibi Ortada kalıyorsunuz. Depremin üstünde 3 sene geçti Orta hasarlı olduğumuz için hala ortadayız Evlerimiz sonradan yıkıldı ve hala o şekilde boş duruyor maalesef. Ev sahibiydik Kiracı olduk