Bu konu altında windows yazacak arkadaşlar iş hayatında ağır işlerin altına girememiş insanlar olacaktır. Uygulama geliştirme, oyun geliştirme yada grafiksel işlemler de çalışan insanlar windows u tercih etmezler.
Bu yüzden apple 💕
Tam tersi olduğunu düşünüyorum.
Eğer gerçekten iş hayatı içerisine girmiş ve aktif olarak bir rol aldıysan Mac OS cihazları yazılım ve pazarlama (grafik) bölümleri hariç kullandırmazlar, kullandırtmazlar.
Evet, çok stabil bir işletim sistemi fakat kurumsal yapı ve çalışanların güvenliği (takibi) açısından firmalar tarafından tercih edilmezler.