Anket Hangi İşletim Sistemi
Toplam Katılımcı Sayısı: 271
Hangi İşletim Sistemi
Mac OS
%26,57 (72 Oy)
Windows
%73,43 (199 Oy)
  • 26-10-2023, 08:41:18
    #37
    ubuntu kullanıyorum, oyun vs oynayacağım zaman başka hddden windows açıyorum.
  • 26-10-2023, 13:32:51
    #38
    9 yıldır mac kullanıyorum, geçen sene bir de masaüstü kasa topladım. Şu an mac gerçekten hala iyi geliyor olsa da Windows gibisi yok gerçekten. Tek kusuru, çökme işleri.
  • 26-10-2023, 13:38:27
    #39
    15 yıldır Windows kullanıyorum son 5 yıldır Mac Os kullanıyorum Mac gerçekten çok iyi
    Bu arada oyun için tabi ki windows
  • 26-10-2023, 15:22:29
    #40
    hem Mac hem Win kullanıyorum. Oyun oynadığım makinam Windows, çalıştığım, kod yazdığım makina Mac. İş ve oyun için ayrı makina kullanıyorum çünkü linux tarafında ps ai vs kullanamıyorum. Unix tabanlı olup ps ai vs çalıştırabileceğim compatible tek makina mac oluyor. Subsystem diyenler olacaktır, performansını yeterli bulamıyorum. Tamamen göreceli. Windows vazgeçilmez tabi ki
  • 26-10-2023, 15:28:51
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linux yabana atıldı. Şöyle güzellikler varken;


    Bunlarla uğraşınca Windows çok kısıtlayıcı bulmaya başlıyorsun.
  • 26-10-2023, 16:02:29
    #42
    Platin üye
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux yabana atıldı. Şöyle güzellikler varken;


    Bunlarla uğraşınca Windows çok kısıtlayıcı bulmaya başlıyorsun.

    baya linuxcu var
  • 26-10-2023, 17:34:42
    #43
    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu altında windows yazacak arkadaşlar iş hayatında ağır işlerin altına girememiş insanlar olacaktır. Uygulama geliştirme, oyun geliştirme yada grafiksel işlemler de çalışan insanlar windows u tercih etmezler.

    Bu yüzden apple 💕
    Tam tersi olduğunu düşünüyorum.
    Eğer gerçekten iş hayatı içerisine girmiş ve aktif olarak bir rol aldıysan Mac OS cihazları yazılım ve pazarlama (grafik) bölümleri hariç kullandırmazlar, kullandırtmazlar.
    Evet, çok stabil bir işletim sistemi fakat kurumsal yapı ve çalışanların güvenliği (takibi) açısından firmalar tarafından tercih edilmezler.
  • 26-10-2023, 17:35:20
    #44
    Param olsa apple ama windows
  • 26-10-2023, 17:58:37
    #45
    Yaklaşık 6 senedir aktif olarak MacOS işletim sistemi kullanıyoruz. Aklınıza gelebilecek her konuda çok iyi, ara sıra oyun oynayarak vakit geçiren birisiyseniz bu konuda dezavantajı var.

    Ancak bunuda GeforceNow kullanarak aşabiliyorsunuz