Konu
R10 İşletim Sistemini Seçiyor
26-10-2023, 13:32:51
#38
Cankat
9 yıldır mac kullanıyorum, geçen sene bir de masaüstü kasa topladım. Şu an mac gerçekten hala iyi geliyor olsa da Windows gibisi yok gerçekten. Tek kusuru, çökme işleri.