hem Mac hem Win kullanıyorum. Oyun oynadığım makinam Windows, çalıştığım, kod yazdığım makina Mac. İş ve oyun için ayrı makina kullanıyorum çünkü linux tarafında ps ai vs kullanamıyorum. Unix tabanlı olup ps ai vs çalıştırabileceğim compatible tek makina mac oluyor. Subsystem diyenler olacaktır, performansını yeterli bulamıyorum. Tamamen göreceli. Windows vazgeçilmez tabi ki