Konu
R10 İşletim Sistemini Seçiyor
26-10-2023, 17:58:37
#45
CodevenAgency
Yaklaşık 6 senedir aktif olarak MacOS işletim sistemi kullanıyoruz. Aklınıza gelebilecek her konuda çok iyi, ara sıra oyun oynayarak vakit geçiren birisiyseniz bu konuda dezavantajı var.
Ancak bunuda GeforceNow kullanarak aşabiliyorsunuz