• 17-10-2023, 01:34:30
    #1
    Başlıkta gördüğünüz üzere önerileriniz nelerdir ?
    İnsan sürekli homeoffice çalışırken bazen değişiklik istiyor. Üstümdeki salgını atlattıktan sonra haftanın bazı günleri dışarda çalışmayı düşünüyorum
    Düşündüğüm yerler :

    Kütüphane:
    Daha önce çalışmak için bulunmadım fakat Sigara içenler ve uzun kalacaklar için (yemek içecek vb) pek iyi bir opsiyon değil diye düşünüyorum , ayrıca gün içinde aşırı sık olmasa da müşterilerle telefonda görüşmemiz gerektiği için çok sıcak bakamadım.

    Starbucks(vb) :
    Hiç oturup çalışmadım , şarj olsun mesai saatleri içinde yoğunluk olsun olabilitesi var duruyor , genelde avm içlerinde olduğu için yemeğe sigaraya vb ulaşım kolay.

    Coworking
    Çevremde sadece 1 tane yere rastladım , herşeyi çok iyi dursa da , 3 metrekarelik yere 16.500 tl aylık istediklerinden sonra pek sıcak bakmamaya başladım.

    alternatif önerilerinizi bekliyorum
  • 17-10-2023, 01:37:01
    #2
    Hocam Nargile teras kafe Çıkın sakin bir kafeye terasta oturun en iyisi 😅
  • 17-10-2023, 01:39:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sbx, espressolab gibi yerler çalışmak için güzel. genelde çalışanlar oluyor ama bölge ve saatine göre değişir. bulunduğum bölgedeki sbx okul ve iş merkezi yakınında öğlen saatlerinde acaip kalabalık oluyor 1-2 saat, sonrasında sakın.
  • 17-10-2023, 01:42:49
    #4
    zirveder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Nargile teras kafe Çıkın sakin bir kafeye terasta oturun en iyisi 😅
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sbx, espressolab gibi yerler çalışmak için güzel. genelde çalışanlar oluyor ama bölge ve saatine göre değişir. bulunduğum bölgedeki sbx okul ve iş merkezi yakınında öğlen saatlerinde acaip kalabalık oluyor 1-2 saat, sonrasında sakın.
    Hemen stalklayayım çevreyi
  • 17-10-2023, 01:53:56
    #5
    Cafelerde otursanız bile bir süre sonra garson veya çalışanlar sürekli ne içersiniz diye rahatsız etmeye başlar ve darlarlar kalkmak zorunda kalırsınız evinizi dışardaki ortama göre şekillendirin
  • 17-10-2023, 01:55:24
    #6
    evde tuvalet iyi fikir ben ordan çıkmıyorum hem yemek yeme riskinde yok çarpılma oranın yüksek sessizlik ve hızlı çalışmak için öneririm
  • 17-10-2023, 02:01:05
    #7
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cafelerde otursanız bile bir süre sonra garson veya çalışanlar sürekli ne içersiniz diye rahatsız etmeye başlar ve darlarlar kalkmak zorunda kalırsınız evinizi dışardaki ortama göre şekillendirin
    Starbucks gibi yerlerde kimsenin rahatsız edeceğini pek düşünmesemde 2 kahve 1 kurabiyeyle günü kapatabilirim diye düşünüyorum 😅
  • 17-10-2023, 02:02:18
    #8
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde tuvalet iyi fikir ben ordan çıkmıyorum hem yemek yeme riskinde yok çarpılma oranın yüksek sessizlik ve hızlı çalışmak için öneririm
    1 bebek 1 eş 1 köpek varkende tuvalette çalışmayı deneyin hocam 😅 , evde kendime oda çevirdim , üst katta ama yinede konsantrasyon bozulabiliyor.
  • 17-10-2023, 02:18:50
    #9
    Brewmood önerimdir, Starbucks'ın kahvelerinin tadı berbat