• 17-10-2023, 02:35:28
    #10
    SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Starbucks gibi yerlerde kimsenin rahatsız edeceğini pek düşünmesemde 2 kahve 1 kurabiyeyle günü kapatabilirim diye düşünüyorum 😅
    ya orası öylede şöyle düşün oturdun 1 saat kaldın gelen giden oldu , yan masa kalktı yeni masadakiler oturdu onlarla 1 saat daha geçirdin yine kalmaya devam ettin derken göze batmaya baslıyorsun artık
  • 17-10-2023, 03:22:05
    #11
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya orası öylede şöyle düşün oturdun 1 saat kaldın gelen giden oldu , yan masa kalktı yeni masadakiler oturdu onlarla 1 saat daha geçirdin yine kalmaya devam ettin derken göze batmaya baslıyorsun artık
    o tarz kahvecilerde hiçbir şey almadan oturup akşama kadar wifi ini bile kullansanız bir kişi bile sizi gelip rahatsız etmez daha önce hiç yaşamadım