SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Starbucks gibi yerlerde kimsenin rahatsız edeceğini pek düşünmesemde 2 kahve 1 kurabiyeyle günü kapatabilirim diye düşünüyorum 😅
ya orası öylede şöyle düşün oturdun 1 saat kaldın gelen giden oldu , yan masa kalktı yeni masadakiler oturdu onlarla 1 saat daha geçirdin yine kalmaya devam ettin derken göze batmaya baslıyorsun artık