ya orası öylede şöyle düşün oturdun 1 saat kaldın gelen giden oldu , yan masa kalktı yeni masadakiler oturdu onlarla 1 saat daha geçirdin yine kalmaya devam ettin derken göze batmaya baslıyorsun artık
o tarz kahvecilerde hiçbir şey almadan oturup akşama kadar wifi ini bile kullansanız bir kişi bile sizi gelip rahatsız etmez daha önce hiç yaşamadım