sbx, espressolab gibi yerler çalışmak için güzel. genelde çalışanlar oluyor ama bölge ve saatine göre değişir. bulunduğum bölgedeki sbx okul ve iş merkezi yakınında öğlen saatlerinde acaip kalabalık oluyor 1-2 saat, sonrasında sakın.