zirveder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Nargile teras kafe Çıkın sakin bir kafeye terasta oturun en iyisi 😅
vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sbx, espressolab gibi yerler çalışmak için güzel. genelde çalışanlar oluyor ama bölge ve saatine göre değişir. bulunduğum bölgedeki sbx okul ve iş merkezi yakınında öğlen saatlerinde acaip kalabalık oluyor 1-2 saat, sonrasında sakın.
Hemen stalklayayım çevreyi