Cafelerde otursanız bile bir süre sonra garson veya çalışanlar sürekli ne içersiniz diye rahatsız etmeye başlar ve darlarlar kalkmak zorunda kalırsınız evinizi dışardaki ortama göre şekillendirin
Starbucks gibi yerlerde kimsenin rahatsız edeceğini pek düşünmesemde 2 kahve 1 kurabiyeyle günü kapatabilirim diye düşünüyorum 😅