• 30-09-2023, 01:06:17
    #10
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır böyle. Minibüsle vs yanaşıp bakmak lazım bir de…🙂 Diğer benzini daha çok kamyonlara satıyorlar. Petrol ofislerindeki euro diesel mantığının aynısı özetle dediğim gibi. Teknik olarak da bu böyle. Diğer benzin daha kalın. Hassas otomobil motorlarına zarar verebilir. Kalın oldugundan yakıt az gidiyor ve bu sebeple zaten save deniyor. O benzini sürekli alırsanız bir süre sonra motorun kurum bağlayıp siyah duman atma riski yüksek…

    Yine de karar sizin.
    Kesinlikle katılıyorum. Ben de aynı sizin yazdığınız şekilde biliyorum. Ancak bugün arkadaşın "fuelsave daha iyi" demesi şaşırttı beni. O yüzden ben mi yanlış biliyorum diye bir sormak istedim.
  • 30-09-2023, 01:10:05
    #11
    Peki Opet mi V-Power mı?
  • 30-09-2023, 01:13:33
    #12
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla 2-3 yıldır hep fuelsave aldım bi zararını görmedim
    Aracınız nedir hocam acaba?

    Hypuin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki Opet mi V-Power mı?
    Ben dizel olduğu zaman Opet'i tercih ediyorum. Benzin olduğu zaman Shell V-Power tercih ediyorum.
  • 30-09-2023, 01:17:27
    #13
    Şehir içi 11-12L yakan bir ocak batıranın karnını doyurduğum için ne versen ayırt etmeden içiyor.
    2 tür arasında yakıt tasarrufu olarak bir fark göremedim açıkçası (hissetmedim/agresif sürüyorum) performans olarak ise pedal dibe gelince yakıtın önemi yok
  • 30-09-2023, 11:20:14
    #14
    Metehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracınız nedir hocam acaba?



    Ben dizel olduğu zaman Opet'i tercih ediyorum. Benzin olduğu zaman Shell V-Power tercih ediyorum.
    Clio ve polo
  • 30-09-2023, 11:36:35
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    Ben çok bir fark göremedim shell’in performansı iyi fakat ince olduğu için sarfiyat yüksek.

    Petrol ofisine geçtim hem performans hem sarfiyat olarak iyi gidiyor.

    Opet’e enjektörlerimi tıkadıktan sonra tövbe ettim.