Konu
Benzin gurmelerini konuya davet ediyorum.
30-09-2023, 11:36:35
#15
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Ben çok bir fark göremedim shellin performansı iyi fakat ince olduğu için sarfiyat yüksek.
Petrol ofisine geçtim hem performans hem sarfiyat olarak iyi gidiyor.
Opete enjektörlerimi tıkadıktan sonra tövbe ettim.