Konu
Benzin gurmelerini konuya davet ediyorum.
30-09-2023, 11:20:14
#14
Cycl0ne
Metehan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aracınız nedir hocam acaba?
Ben dizel olduğu zaman Opet'i tercih ediyorum. Benzin olduğu zaman Shell V-Power tercih ediyorum.
Clio ve polo