Metehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracınız nedir hocam acaba?



Ben dizel olduğu zaman Opet'i tercih ediyorum. Benzin olduğu zaman Shell V-Power tercih ediyorum.
Clio ve polo