orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır böyle. Minibüsle vs yanaşıp bakmak lazım bir de…🙂 Diğer benzini daha çok kamyonlara satıyorlar. Petrol ofislerindeki euro diesel mantığının aynısı özetle dediğim gibi. Teknik olarak da bu böyle. Diğer benzin daha kalın. Hassas otomobil motorlarına zarar verebilir. Kalın oldugundan yakıt az gidiyor ve bu sebeple zaten save deniyor. O benzini sürekli alırsanız bir süre sonra motorun kurum bağlayıp siyah duman atma riski yüksek…

Yine de karar sizin.
Kesinlikle katılıyorum. Ben de aynı sizin yazdığınız şekilde biliyorum. Ancak bugün arkadaşın "fuelsave daha iyi" demesi şaşırttı beni. O yüzden ben mi yanlış biliyorum diye bir sormak istedim.