Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla 2-3 yıldır hep fuelsave aldım bi zararını görmedim
Aracınız nedir hocam acaba?

Hypuin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki Opet mi V-Power mı?
Ben dizel olduğu zaman Opet'i tercih ediyorum. Benzin olduğu zaman Shell V-Power tercih ediyorum.