• 19-09-2023, 10:20:18
    #19
    yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef olay çok geçilen bir kavşakta olmasına rağmen mobeseler daha takılmamış...


    plakası var elimizde sadece..


    malesef olay çok geçilen bir kavşakta olmasına rağmen mobeseler daha takılmamış...


    Allah razı olsun.. İnşallah...


    ne hallere kaldık...


    tek çekincem o zaten.. kızlarımı babasız bırakmamak için hiçbişey yapamıyorum...
    plakası var ise emniyete gidip kim olduğunu öğrenebilirsiniz, darp izi varsa fotoğraflarını çekin dursun, polis eşinizin derisini tırnakladı ise v.b ordan belki dna örneği alınabilir kim oldugunu kanıtlamanız için veya direkt o plakalı aracı o gün kimin kullandıgını emniyete sorarak şikayette bulunun
  • 19-09-2023, 10:20:24
    #20
    Üyeliği durduruldu
    avukat olarak r10 da ki arkadaşlara uğramış oldukları haksızlıklara karşı elimden geldiği ölçüde yardım ediyorum.
    1- Eşiniz şikayetçi olmuş mu?
    2- Adli rapor almışmış mı (darp raporu)
    3- Etrafta bu olayı çeken kamera kayıtları var mı ?

    Bunların hepsi seri bir şekilde yapılması gereken şeyler şayet yapıldı ise öncelikle emniyet genel müdürlüğüne ilgili polis hakkında bir şikayette bulunmakta fayda var disiplin cezası için
    adlli kısmı içinde zaten kadına şiddet herhangi bir şikayete bağlı değil re'sen soruşturma yapılır elinizdeki kozlar sağlam ise hukuki yoldan hakkınızı arayın desteğe de hazırız her zaman
  • 19-09-2023, 10:20:36
    #21
    aqu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyunca içim döküldü hocam ülkenin durumunun farkına bir kez daha vardık allah sizlere ve ailenize şifa versin çokça geçmiş olsun hocam çocukları bence r pedagoga veya psikiyatriye yönlendirmeniz iyi olacaltır ileride de bu durum travma yaratabilir sorun çıkarabilir umarım adalet yerini bulur tekrardan çokca geçmiş olsun
    çok teşekkür ederim hocam, yakın tarihte götüreceğiz İnşallah..


    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Antalyada bir ceza avukatı ile görüşmenizi tavsiye ederim.
    olayı karakolun savcılığa ulaştırmasını bekliyoruz hocam.. çok teşekkür ederim

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    çok teşekkür ederim...

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okurken çıldırdım sizi düşünemiyorum
    hem sinirden hem üzüntümden günlerdir ağlıyorum bir baba olarak.. dilerim Allahtan en büyük cezaları alırlar...

    Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Öncelikle çok büyük geçmiş olsun. Bir polis çocuğu olarak okurken saldırganın polis olmasından dolayı utandım.

    Bende evliyim ve 2 çocuğum var. Rabbim göstermesin ama üzücü bir durum.

    İl olarak hangi ildesiniz bilmiyorum, polis kıyafetini giymiş ama şerefini taşıyamamış, insan olmayan kişi için size yardımcı olabilirim.
    hocam bizim şerefli türk polisine inancımız ve güvencimiz ve sevgimiz her zaman tam. asla utanmayın..
  • 19-09-2023, 10:21:15
    #22
    Okurken delirdim hocam sizi düşünemiyorum.
    Çok büyük geçmiş olsun.
    Üniforma giyen (polis, bekçi vb.) kendini en büyük zannediyor (bazıları).
  • 19-09-2023, 10:21:19
    #23
    Öncelikle çok geçmiş olsun, durum anlattığınız gibiyse olayın olduğu yada çevresinde olayı görüntüleyen mobese kamera varsa onlardan görüntü almaya (ilgili emniyet müdürlüğüne müracaat edip alınıyor) çalışın. Esnaf vs varsa rica edip alırsınız. İlk yapmanız gereken bu. Dava yolunda en büyük kozunuz olur
  • 19-09-2023, 10:21:38
    #24
    yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarılırken Canı acıyacak diye korkarak sarıldığım eşimi , dünyadaki en kıymetli hazinelerim 2 ufacık kızımın önünde darp etmişler... Darp Edenlerden biride polis..
    olay cumartesi günü meydana geliyor. eşim,2 baldızım,2 tane 5-7 yaşında kız çocuğum ve kayınvalidem denize gidiyor, dönüşte baldızım kaza yapmamak için diğer aracın önünden hızlıca geçip gidiyor sağ tarafından.
    trafik lambalarında yanlarına yaklaşıp arkanızdan ceza gelicek diyip oro,,nun dö,,ri diyip orta parmak işareti yapıyorlar,sizin annenizi s...m diyorlar üzerine.. bir erkek bir kadın karşı taraf..

    sonra baldız arabadan inip siz kimin annesine küfür ediyorsunuz diyince adam ve kadında iniyor ve baldıza saldırıyorlar, eşim bunu görünce arabadan iniyor ve napıyosunuz diyince polis tüm vucuduyla eşimin üstüne bastırıyor taciz ediyor ve karısına eşimi tutarak darp ettiriyor, eşimin boğazından tutup yerlerde sürüklemişler heryeri mosmor vucudunda...eşim soluk borum resmen onların elindeydi son nefesimi verdim gözlerim karardı buraya kadardı diyip artık hareket edemz hale gelince trafiktakiler arabadan inip yarım etmiş son saniyelerinde kurtulmuş. kızlarım arabada kedi yavrusu gibi ciyak ciyak bağırmışlar ağlayarak annemi bırak annemi bırak diye... trafiktekiler adamla kadını darp etmeye başlayınca arabalarına binip kaçmışlar.. tabi öncesinde eşim polis diye bağırınca ben polisim diyip kimliğini çıkarmış bana hiçbir *** yapamazsınız vs demiş... adam olmayan pislik emniyette bir daire başkanlığında polismiş.. hemen gidip darp raporu aldık ve karakola şikayette bulunduk. Bir Erkek olarak ne yapacağımı bilmiyorum. Adamı bulmasına bulurum pusu atar öldürürüm ama bu seferde ailemden bir ömür uzakta cezaevinde kalırım ve buna dayanamam... Hiçbirşey yapmamakta çok zoruma gidiyor... kızlarım arabaya binmeye korkuyor başımıza bişey gelir diye.. eşim çok kötü durumda panik atak geçirip duruyor sürekli...

    Adalet inancı kalmamış biri olarak Avukat arkadaşlardan rica ediyorum bu olayda bu şahıslara hukuki olarak çok büyük zarar verilebilir mi ?
    geçmez, ancak öncelikle geçmiş olsun.
    çocuklarınızın psikolojilerini biraz olsun düzeltebilmek, onların isteklerini, sevdiği şeyleri daha çok yapabilmek için mutlaka iyi bir avukatla anlaşın. bulunduğunuz yerde mutlaka kamera kayıtları olacaktır, onları almak için o bölgedeki esnafın yanına gidin durumu anlatın. gerekirse onlara davadan sonra para vereceğinizi söyleyin, kayıtları saklasınlar.
    içiniz soğumayacak, ancak alacağınız tazminatlarla ailenize daha fazla sarılma zamanı kazanmak için elinizden geleni yapacaksınız. tüm bunları yapan ahlak yoksunu kişileri mesleklerinden attıracak, hayatlarını zindana çevireceksiniz ki, benzer bir şekilde başkaları yeltenemesin.

    şimdi sizin için affetmek büyüklüktür zamanı değil. şimdi sizin için tam da ailenizin sahibi olma zamanı.

    avukatınızın yapacaklarının yanında, bu forumda herkesin güçlü bir kası var. birisi top trend yapar, bir diğeri haber sitelerinde içerik oluşturabilir, başka bir tanesi oluşturulan o haberlerin reklamını yayınlar vesaire.

    hayatınızın bu bölümünde, açacağınız bu dava sonuçlanana kadar, yine hayatınızın bu kısmını ilgilendiren süreçte olabileceğinizi bile düşünmediğiniz kadar katı, sert, gaddar olun. en sevdikleriniz bile sizi bu durumdan geri döndürmesin.

    geçmiş olsun.
  • 19-09-2023, 10:25:28
    #25
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avukat olarak r10 da ki arkadaşlara uğramış oldukları haksızlıklara karşı elimden geldiği ölçüde yardım ediyorum.
    1- Eşiniz şikayetçi olmuş mu?
    2- Adli rapor almışmış mı (darp raporu)
    3- Etrafta bu olayı çeken kamera kayıtları var mı ?

    Bunların hepsi seri bir şekilde yapılması gereken şeyler şayet yapıldı ise öncelikle emniyet genel müdürlüğüne ilgili polis hakkında bir şikayette bulunmakta fayda var disiplin cezası için
    adlli kısmı içinde zaten kadına şiddet herhangi bir şikayete bağlı değil re'sen soruşturma yapılır elinizdeki kozlar sağlam ise hukuki yoldan hakkınızı arayın desteğe de hazırız her zaman
    cakedig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmez, ancak öncelikle geçmiş olsun.

    malesef hiçbir şekilde orayı gören kamera yok.. darp raporu aldık ve şikayetçi olduk...

    çocuklarınızın psikolojilerini biraz olsun düzeltebilmek, onların isteklerini, sevdiği şeyleri daha çok yapabilmek için mutlaka iyi bir avukatla anlaşın. bulunduğunuz yerde mutlaka kamera kayıtları olacaktır, onları almak için o bölgedeki esnafın yanına gidin durumu anlatın. gerekirse onlara davadan sonra para vereceğinizi söyleyin, kayıtları saklasınlar.
    içiniz soğumayacak, ancak alacağınız tazminatlarla ailenize daha fazla sarılma zamanı kazanmak için elinizden geleni yapacaksınız. tüm bunları yapan ahlak yoksunu kişileri mesleklerinden attıracak, hayatlarını zindana çevireceksiniz ki, benzer bir şekilde başkaları yeltenemesin.

    şimdi sizin için affetmek büyüklüktür zamanı değil. şimdi sizin için tam da ailenizin sahibi olma zamanı.

    avukatınızın yapacaklarının yanında, bu forumda herkesin güçlü bir kası var. birisi top trend yapar, bir diğeri haber sitelerinde içerik oluşturabilir, başka bir tanesi oluşturulan o haberlerin reklamını yayınlar vesaire.

    hayatınızın bu bölümünde, açacağınız bu dava sonuçlanana kadar, yine hayatınızın bu kısmını ilgilendiren süreçte olabileceğinizi bile düşünmediğiniz kadar katı, sert, gaddar olun. en sevdikleriniz bile sizi bu durumdan geri döndürmesin.

    geçmiş olsun.
    çok teşekkürler hocam, dün işe gitmedim sabahtan akşama kadar seveceği oyuncaklar aldık, dışardan sevdikleri yemekleri yedirdim, oyun oynadık saatlerce... yapsamda bir ömür akıllarında kalacak.. korona zamanı çocuğu benim kızlarım öyle sosyallikleri olmadı hep içlerine kapanıklardı covid var diye dışarı çıkamadılar..
  • 19-09-2023, 10:27:13
    #26
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun fakat



    'dan sonrasını okumaya gerek yok.
    Pompalı ile sıkmadıklarına şükredin.


    Bu devirde araçtan inip laf dalaşına girecek kadar canım değersiz değil.
    kesinlikle ben erkek olarak bende inmem hocam asla. o arabadan inince bişey olacağı belli herzaman.. eşimde kardeşini darp edecekler korkusuyla inince asıl darp olayı kendisine çevrilmiş..
  • 19-09-2023, 10:30:08
    #27
    Bazı meseleler vardır, avukatla, hukukla polisle çözülecek işler değildir.