avukat olarak r10 da ki arkadaşlara uğramış oldukları haksızlıklara karşı elimden geldiği ölçüde yardım ediyorum.
1- Eşiniz şikayetçi olmuş mu?
2- Adli rapor almışmış mı (darp raporu)
3- Etrafta bu olayı çeken kamera kayıtları var mı ?

Bunların hepsi seri bir şekilde yapılması gereken şeyler şayet yapıldı ise öncelikle emniyet genel müdürlüğüne ilgili polis hakkında bir şikayette bulunmakta fayda var disiplin cezası için
adlli kısmı içinde zaten kadına şiddet herhangi bir şikayete bağlı değil re'sen soruşturma yapılır elinizdeki kozlar sağlam ise hukuki yoldan hakkınızı arayın desteğe de hazırız her zaman