Öncelikle çok geçmiş olsun, durum anlattığınız gibiyse olayın olduğu yada çevresinde olayı görüntüleyen mobese kamera varsa onlardan görüntü almaya (ilgili emniyet müdürlüğüne müracaat edip alınıyor) çalışın. Esnaf vs varsa rica edip alırsınız. İlk yapmanız gereken bu. Dava yolunda en büyük kozunuz olur