aqu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuyunca içim döküldü hocam ülkenin durumunun farkına bir kez daha vardık allah sizlere ve ailenize şifa versin çokça geçmiş olsun hocam çocukları bence r pedagoga veya psikiyatriye yönlendirmeniz iyi olacaltır ileride de bu durum travma yaratabilir sorun çıkarabilir umarım adalet yerini bulur tekrardan çokca geçmiş olsun
çok teşekkür ederim hocam, yakın tarihte götüreceğiz İnşallah..


cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Antalyada bir ceza avukatı ile görüşmenizi tavsiye ederim.
olayı karakolun savcılığa ulaştırmasını bekliyoruz hocam.. çok teşekkür ederim

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun
çok teşekkür ederim...

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okurken çıldırdım sizi düşünemiyorum
hem sinirden hem üzüntümden günlerdir ağlıyorum bir baba olarak.. dilerim Allahtan en büyük cezaları alırlar...

Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Öncelikle çok büyük geçmiş olsun. Bir polis çocuğu olarak okurken saldırganın polis olmasından dolayı utandım.

Bende evliyim ve 2 çocuğum var. Rabbim göstermesin ama üzücü bir durum.

İl olarak hangi ildesiniz bilmiyorum, polis kıyafetini giymiş ama şerefini taşıyamamış, insan olmayan kişi için size yardımcı olabilirim.
hocam bizim şerefli türk polisine inancımız ve güvencimiz ve sevgimiz her zaman tam. asla utanmayın..