Geçmiş olsun fakat
'dan sonrasını okumaya gerek yok.
Pompalı ile sıkmadıklarına şükredin.
Bu devirde araçtan inip laf dalaşına girecek kadar canım değersiz değil.
kesinlikle ben erkek olarak bende inmem hocam asla. o arabadan inince bişey olacağı belli herzaman.. eşimde kardeşini darp edecekler korkusuyla inince asıl darp olayı kendisine çevrilmiş..