yunusemrekula adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok Üzgünüm...Avukat varsa yardımcı olabilirmi...
90
●9.058
- 19-09-2023, 10:20:18plakası var ise emniyete gidip kim olduğunu öğrenebilirsiniz, darp izi varsa fotoğraflarını çekin dursun, polis eşinizin derisini tırnakladı ise v.b ordan belki dna örneği alınabilir kim oldugunu kanıtlamanız için veya direkt o plakalı aracı o gün kimin kullandıgını emniyete sorarak şikayette bulunun
- 19-09-2023, 10:20:24Üyeliği durdurulduavukat olarak r10 da ki arkadaşlara uğramış oldukları haksızlıklara karşı elimden geldiği ölçüde yardım ediyorum.
1- Eşiniz şikayetçi olmuş mu?
2- Adli rapor almışmış mı (darp raporu)
3- Etrafta bu olayı çeken kamera kayıtları var mı ?
Bunların hepsi seri bir şekilde yapılması gereken şeyler şayet yapıldı ise öncelikle emniyet genel müdürlüğüne ilgili polis hakkında bir şikayette bulunmakta fayda var disiplin cezası için
adlli kısmı içinde zaten kadına şiddet herhangi bir şikayete bağlı değil re'sen soruşturma yapılır elinizdeki kozlar sağlam ise hukuki yoldan hakkınızı arayın desteğe de hazırız her zaman - 19-09-2023, 10:20:36çok teşekkür ederim hocam, yakın tarihte götüreceğiz İnşallah..aqu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olayı karakolun savcılığa ulaştırmasını bekliyoruz hocam.. çok teşekkür ederimcleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem sinirden hem üzüntümden günlerdir ağlıyorum bir baba olarak.. dilerim Allahtan en büyük cezaları alırlar...Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bizim şerefli türk polisine inancımız ve güvencimiz ve sevgimiz her zaman tam. asla utanmayın..Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-09-2023, 10:21:19Öncelikle çok geçmiş olsun, durum anlattığınız gibiyse olayın olduğu yada çevresinde olayı görüntüleyen mobese kamera varsa onlardan görüntü almaya (ilgili emniyet müdürlüğüne müracaat edip alınıyor) çalışın. Esnaf vs varsa rica edip alırsınız. İlk yapmanız gereken bu. Dava yolunda en büyük kozunuz olur
- 19-09-2023, 10:21:38geçmez, ancak öncelikle geçmiş olsun.yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çocuklarınızın psikolojilerini biraz olsun düzeltebilmek, onların isteklerini, sevdiği şeyleri daha çok yapabilmek için mutlaka iyi bir avukatla anlaşın. bulunduğunuz yerde mutlaka kamera kayıtları olacaktır, onları almak için o bölgedeki esnafın yanına gidin durumu anlatın. gerekirse onlara davadan sonra para vereceğinizi söyleyin, kayıtları saklasınlar.
içiniz soğumayacak, ancak alacağınız tazminatlarla ailenize daha fazla sarılma zamanı kazanmak için elinizden geleni yapacaksınız. tüm bunları yapan ahlak yoksunu kişileri mesleklerinden attıracak, hayatlarını zindana çevireceksiniz ki, benzer bir şekilde başkaları yeltenemesin.
şimdi sizin için affetmek büyüklüktür zamanı değil. şimdi sizin için tam da ailenizin sahibi olma zamanı.
avukatınızın yapacaklarının yanında, bu forumda herkesin güçlü bir kası var. birisi top trend yapar, bir diğeri haber sitelerinde içerik oluşturabilir, başka bir tanesi oluşturulan o haberlerin reklamını yayınlar vesaire.
hayatınızın bu bölümünde, açacağınız bu dava sonuçlanana kadar, yine hayatınızın bu kısmını ilgilendiren süreçte olabileceğinizi bile düşünmediğiniz kadar katı, sert, gaddar olun. en sevdikleriniz bile sizi bu durumdan geri döndürmesin.
geçmiş olsun. - 19-09-2023, 10:25:28chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleçok teşekkürler hocam, dün işe gitmedim sabahtan akşama kadar seveceği oyuncaklar aldık, dışardan sevdikleri yemekleri yedirdim, oyun oynadık saatlerce... yapsamda bir ömür akıllarında kalacak.. korona zamanı çocuğu benim kızlarım öyle sosyallikleri olmadı hep içlerine kapanıklardı covid var diye dışarı çıkamadılar..cakedig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2023, 10:27:13kesinlikle ben erkek olarak bende inmem hocam asla. o arabadan inince bişey olacağı belli herzaman.. eşimde kardeşini darp edecekler korkusuyla inince asıl darp olayı kendisine çevrilmiş..kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle