• 17-09-2023, 23:04:14
    #55
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam naptınız böyle a parti zengin b parti fakir gibi yazmışsınız
    Bunlar Cafe disko pavyon ws gidince yada yanından gecerken aha bunlar şu partiden diyenler
  • 17-09-2023, 23:09:02
    #56
    Fakir olmanın verdiği hazzın farkında değilsiniz. Ne kadar fakirlik o kadar şükür, o kadar iman demek. Para insanı bozar imanı azaltır, fakirlik Allah vergisi bir şeydir değerini bilin 😌😌
  • 17-09-2023, 23:14:54
    #57
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mülakat kalkmalı
    Hocam kalksa da değişen bir şey olmayacak ki başka bir şey gelir yerine aşağıdaki video geldi aklıma bunu niye attığıma gelecek olursak olayın a ve b partisi olmadığını göstermek için belediye değişse hükümet değişse değişsek bir şey olmayacak.

    https://www.yenisafak.com/video-gale...tirafi-2242328
  • 17-09-2023, 23:20:46
    #58
    Bugün avm otoparkında (devasa) parkedecek yer bulamayınca bende aynısını düşündüm.
  • 17-09-2023, 23:52:26
    #59
    arkadaşların yaşı ufak sanırım ben şöyle cevap vereyim;
    gençler abiler kardeşler türkiye'nin %60ı toprak zengini kısaca dededen ev, arsa, araba bulanlar babadan parayı vuranlar demek.
    demem o ki %40 kesimi siz görebilmeniz çok zor onlarda evinde çekirdek çitleyen, tarhana çorbasıyla dönen kesim. eskiden %60 zengin kesim köydeydi aşiretti şimdi şehire indi araba aldı, ev aldı haliyle göze çarpmaya başladı.

    Türkiye'de eski günlerdeki gibi kaos fakirlik olmaz olamaz en az 50 yıl belki seneler geçtikten sonra para suyunu çekerse olabilir ama bu baba/dedeler ölmeden bu nesil bunları yaşamaz nokta...
  • 17-09-2023, 23:58:49
    #60
    Hocaaaammm, dizileri görmüyor musun, herkes yalılarda oturuyor, herkes holding patronuu.. Bu ülkede egonim kriz var diyen yalan der, öyle olsa dizideki herkes holding patronu olabilir mii...
  • 18-09-2023, 00:00:57
    #61
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakir olmanın verdiği hazzın farkında değilsiniz. Ne kadar fakirlik o kadar şükür, o kadar iman demek. Para insanı bozar imanı azaltır, fakirlik Allah vergisi bir şeydir değerini bilin 😌😌
    Doğru dedin hocam Fakir şükretmezse zengin nasıl hayatın tadını çıkaracak. Din boşa mı icat edilmiş
  • 18-09-2023, 00:02:24
    #62
    Mekanda 50₺ye kahve+tatlı yiyen ben
  • 18-09-2023, 00:03:04
    #63
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız ve kirada yaşıyorum? bu bir sorumluluk değil mi? hala anlatmak istediğimi anlamıyorsunuz bol bol kitap öneriyorum
    Millet inandığı dinin kitabını okumamış, senin önerdiğini okur mu hocam