Hocam kalksa da değişen bir şey olmayacak ki başka bir şey gelir yerine aşağıdaki video geldi aklıma bunu niye attığıma gelecek olursak olayın a ve b partisi olmadığını göstermek için belediye değişse hükümet değişse değişsek bir şey olmayacak.
https://www.yenisafak.com/video-gale...tirafi-2242328