arkadaşların yaşı ufak sanırım ben şöyle cevap vereyim;
gençler abiler kardeşler türkiye'nin %60ı toprak zengini kısaca dededen ev, arsa, araba bulanlar babadan parayı vuranlar demek.
demem o ki %40 kesimi siz görebilmeniz çok zor onlarda evinde çekirdek çitleyen, tarhana çorbasıyla dönen kesim. eskiden %60 zengin kesim köydeydi aşiretti şimdi şehire indi araba aldı, ev aldı haliyle göze çarpmaya başladı.
Türkiye'de eski günlerdeki gibi kaos fakirlik olmaz olamaz en az 50 yıl belki seneler geçtikten sonra para suyunu çekerse olabilir ama bu baba/dedeler ölmeden bu nesil bunları yaşamaz nokta...