• 10-09-2023, 14:30:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    08.09.1999 tarihinden önce işe girişi olup da gün sayısı yeterli olanlar yaşa bakılmaksızın EYT'den emekli oldular. Bunlar arasında 43 yaş da var. Ancak 08.09.1999 dan bir gün sonra işe giren erkekler 60 yaşında; bayanlarda 58 yaşında emekli olacaklar. Bu haksızlığa dur demek için Emeklilikte Adalet Derneği (EMADDER) Kurulmuş.
    -Çok aktifler. Tüm illerde temsilcilikleri var

    https://www.youtube.com/@emadder (YOUTUBE KANALLARI)
    https://www.emadder.org.tr/index.php


    Seslerine kulak vermeli, güçlerine de güç vermeliyiz ...
  • 10-09-2023, 14:33:14
    #2
    Bence benide emekli etmeliler. 30 yaşındayım ve uzun süredir çalışıyorum.
  • 10-09-2023, 14:33:57
    #3
    EYT denen şey asalaklık ve devlete yükten başka bir şey değildir. Sırf oy alabilmek için 45 yaşında insanları emekli edip gelecek nesillerin üzerine yıktılar bu borçları. YAZIK
  • 10-09-2023, 14:34:12
    #4
    Buyrun haksızlığın fotoğrafı




  • 10-09-2023, 14:43:18
    #5
    Emekli olunca başınız göğe ersin. 7500 lira maaşınız zamlı 7500 lira olsun
  • 10-09-2023, 14:45:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Burada maaşın ne kadar olduğu önemli değil. 1 gün sonra işe girdi diye 20 yıl sonra emekli olacak olması konu açma sebebidir.
  • 10-09-2023, 14:51:22
    #7
    Tüm ülke emekli olsun konu kapansin
  • 10-09-2023, 14:56:55
    #8
    Merdiven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada maaşın ne kadar olduğu önemli değil. 1 gün sonra işe girdi diye 20 yıl sonra emekli olacak olması konu açma sebebidir.
    Hangi tarih belirlenirse belirlensin mutlaka birileri 1 gün ile gene emekli olamıyacaktı. Asıl konu bu değil asıl tartışılması gereken konu ekonominin kötüye gittiği şu dönemde 43 yaşında insanların emekli olması.
  • 10-09-2023, 15:04:21
    #9
    Eyt zaten başlı başına haksızlıkken bunu biraz daha mı büyütmek istiyorsunuz? Peki denilen tarihi iki sene daha önce çekelim o zaman da bir günle kaçıranlar olacak? iki sene daha çeksek yine 1 günle kaçıranlar olacak? Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi komple herkesi emekli edelim de ülkece rahatlayalım. Ben böyle büyük bir saçmalık görmedim.