Konu emekli etmek değil bana neden 43 yaşında insanları emekli edip doğmamış çocuğun bile hakkını yemek.
Yada neden 43 yaşında emekli ediyorsynda diğerine 20 yıl takıyorsun.
Kademeli emeklilik Sistemi yapmak çok mu zor du.
Bunlara beddua bile edilmez ama edelim ölmesinler sürünsünler dünyada hastalık içinde kıvransınlar.
EYT den emekli olamayanlar adalet istiyor ...
11
●316
- 10-09-2023, 16:40:50Aynı tepkiyi hayatında 1 kez Milletvekili olup, hiçbir iş yapmadan yatarak çılgınca maaş alan + bu vesile ile ömür boyu kıyak emekliliği yaşayan herifler için de bekleriz!Alıntı
+ + + ++
Kamu bankalarında 4-5 huzur hakkı adı altında çılgınca maaşlar alan aksaçlı işe yaramazlar için de bekleriz
Sadece Eyt diyip sataşmak olmaz, dimi.... Poposu yiyen bu saydıkalrıma da dernek kurup dirensin bakayım, hadi.... - 10-09-2023, 17:11:06Üyeliği durdurulduOkuduğunu anlamamak böyle bir şey. Ben 08.09.1999 dan önce çalışmaya başlayanlar 43 yaşından itibaren emekli oluyor da bu tarihten sonra çalışmaya başlayanlar neden aynı yaşlarda hatta daha fazla hizmeti (çalışması) yani prim gün sayısı yani hizmet günü olanlar. yani bulunanla neden emekli olamıyor. Yani emekliliğe hak kazanamıyor demek istedim. Söylemek istedim, anlatmak istedim.Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
