Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı tepkiyi hayatında 1 kez Milletvekili olup, hiçbir iş yapmadan yatarak çılgınca maaş alan+ bu vesile ile ömür boyu kıyak emekliliği yaşayan herifler için de bekleriz!
+ + + ++
Kamu bankalarında 4-5 huzur hakkı adı altında çılgınca maaşlar alan aksaçlı işe yaramazlar için de bekleriz
Sadece Eyt diyip sataşmak olmaz, dimi.... Poposu yiyen bu saydıkalrıma da dernek kurup dirensin bakayım, hadi....
Okuduğunu anlamamak böyle bir şey. Ben 08.09.1999 dan önce çalışmaya başlayanlar 43 yaşından itibaren emekli oluyor da bu tarihten sonra çalışmaya başlayanlar neden aynı yaşlarda hatta daha fazla hizmeti (çalışması) yani prim gün sayısı yani hizmet günü olanlar. yani bulunanla neden emekli olamıyor. Yani emekliliğe hak kazanamıyor demek istedim. Söylemek istedim, anlatmak istedim.