Konu emekli etmek değil bana neden 43 yaşında insanları emekli edip doğmamış çocuğun bile hakkını yemek.
Yada neden 43 yaşında emekli ediyorsynda diğerine 20 yıl takıyorsun.
Kademeli emeklilik Sistemi yapmak çok mu zor du.
Bunlara beddua bile edilmez ama edelim ölmesinler sürünsünler dünyada hastalık içinde kıvransınlar.