Eyt zaten başlı başına haksızlıkken bunu biraz daha mı büyütmek istiyorsunuz? Peki denilen tarihi iki sene daha önce çekelim o zaman da bir günle kaçıranlar olacak? iki sene daha çeksek yine 1 günle kaçıranlar olacak? Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi komple herkesi emekli edelim de ülkece rahatlayalım. Ben böyle büyük bir saçmalık görmedim.