Merdiven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada maaşın ne kadar olduğu önemli değil. 1 gün sonra işe girdi diye 20 yıl sonra emekli olacak olması konu açma sebebidir.
Hangi tarih belirlenirse belirlensin mutlaka birileri 1 gün ile gene emekli olamıyacaktı. Asıl konu bu değil asıl tartışılması gereken konu ekonominin kötüye gittiği şu dönemde 43 yaşında insanların emekli olması.